Skontaktuj się
usługi
ikona doradztwo biznesowe

Budowanie zespołów handlowych oraz strategii
ich motywacji

budowanie zespołów handlowych 2

Jednym z istotnych aspektów podczas tworzenia optymalnej struktury działu sprzedaży jest analiza rynku oraz konkurencji, poznanie zachowań i wymagań Nabywców i ich ocena w odniesieniu do celów Państwa organizacji.

Wybór optymalnej struktury działu sprzedaży stanowi jedną z ważniejszych decyzji w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie.

Projektując dla Państwa optymalną strukturę działu sprzedaży koncentrujemy się również na otoczeniu marketingowym wynikającym ze specyfiki obsługiwanego rynku produktowego, a przede wszystkim nie zapominamy o słowach Jima Rohna, który mawiał, iż „Najlepsi idą tam, gdzie obowiązują najwyższe standardy„

Zdajemy sobie sprawę, że kluczem do sukcesu jest skuteczna praca zespołowa, a ta natomiast zależy od jak najlepszej wydajności każdego z członków grupy

budowanie zespołów handlowych 1

Rolą naszych doradców jest zweryfikowanie umiejętności i doświadczenia Państwa pracowników zgodnie z określonymi celami w przedsiębiorstwie i zbudowanie jak najlepszych zespołów sprzedażowych, gdyż najlepsi sprzedawcy osiągają najwyższą wydajność pracując w perfekcyjnie zorganizowanych i zdyscyplinowanych strukturach

Kolejnym równie istotnym czynnikiem wpływającym na wysoką skuteczność zespołów sprzedażowych jest precyzyjne określenie sposobów ich oceny oraz motywacji.

Dzięki posiadanej wiedzy praktycznej oraz teoretycznej jesteśmy wstanie skutecznie motywować zespoły sprzedażowe, uruchamiając wewnętrzne siły motywacyjne drzemiące w każdym sprzedawcy.

Systemy prowizyjne oraz motywowanie pracowników to nie zawsze prosty temat i aby działać sprawiedliwie warto stworzyć dopasowany do zasobów ludzkich system motywacyjny oraz odpowiedni model prowizyjny. Równie ważnym aspektem jest kształtowanie wynagrodzenia pracownika. Budowa systemu wynagradzania to proces, którego celem jest usystematyzowanie płac w przedsiębiorstwie.

budowanie zespołów handlowych

Aby w jak najefektywniejszy sposób dopasować system wynagrodzeń i prowizji, należy dokonać analizy strategii i celów w organizacji. Na ich podstawie ukształtować koncepcję wynagradzania. Prawidłowo stworzony system pobudza zespół do realizacji wyznaczonych celów, źle skonstruowany może powodować demotywację i problemy w przedsiębiorstwie. Pamiętajmy, że motywacja nie opiera się wyłącznie na aspekcie finansowym. Pokażemy Państwu również, że istnieją inne metody motywowania pracowników i są równie ważne jak wartości płacowe. Nasi specjaliści oferują wsparcie w powyższym zakresie, a dzięki nim unikniesz niezadowolenia w zespołach sprzedażowych i zyskasz czytelny i sprawiedliwy sposób ich motywacji.

“UDOWADNIAMY KAŻDEGO DNIA, IŻ DORADZTWO NIE MUSI BYĆ ZAREZERWOWANE TYLKO DLA KORPORACJI.“

Telefon

Skontaktuj się z nami

Twoje poszukiwania sprawdzonego doradcy kończą się tutaj. Zadzwoń lub napisz i rozpocznijmy współpracę.

Skontaktuj się
logo Wiselab logo Wiselab logo Wiselab