Skontaktuj się
usługi
ikona doradztwo biznesowe

Psychologia w sprzedaży

psychologia sprzedaży 2

„Cokolwiek umysł człowieka może pojąć i w cokolwiek może uwierzyć, może też to osiągnąć” – Napoleon Hill

JA, HANDLOWIEC

Handlowcy są najważniejsi w każdym przedsiębiorstwie. Bez sprzedaży upadają nawet największe i najlepiej zarządzane firmy, a sukces każdego z handlujących przekłada się na sukces całej organizacji. Umiejętność sprzedawania z kolei przekłada się na wysokie dochody przedsiębiorstwa ale handlowiec bez odpowiednich kompetencji może stracić Klientów.

psychologia sprzedaży 1

Gdy w Twojej firmie zaczynają pojawiać się problemy z odchodzącymi klientami bądź tracisz ich pomimo nawiązanego wcześniej kontaktu, warto zweryfikować powód rezygnacji. Profesjonalne podejście sprzedawców wpływa na przychody firmy i jakość oferowanych usług bądź produktów. Odpowiedni pracownik do obsługi klienta powinien postrzegać siebie jako wybitnego handlowca. Jak pisał Brian Tracy prawdopodobnie największym osiągnięciem dwudziestowiecznej psychologii było odkrycie i opisanie pojęcia własnego ja. Twoi handlowcy będą sprzedawać dokładnie tyle, na ile pozwoli im ich wiara we własne możliwości. Każdy wzrost efektywności jaki możemy zaobserwować na zewnątrz ma swój początek wewnątrz nas, szczególnie w tym jak siebie postrzegamy i jakie mamy zdanie na swój temat. Kiedy wyglądasz jak profesjonalista, dobrze się ubierasz i dbasz o swój wizerunek, a Twoja prezentacja handlowa jest uporządkowana, logiczna i skuteczna Klient podświadomie wyczuwa, że sprzedajesz produkt cenny wart kwoty jaką oferujesz.

„Cokolwiek zasiejemy w podświadomości i będziemy odżywiać powtarzaniem oraz emocjami, któregoś dnia stanie się rzeczywistością” – Earl Nightingale

psychologia sprzedaży

JA, KLIENT

Gdyby Klient podejmował decyzje zakupowe opierając je jedynie o logikę postępowania czy modele matematyczne to współczesny rynek wyglądałby zupełnie inaczej. W rzeczywistości jest jednak zupełnie odwrotnie. Wszystkie decyzje zakupowe są emocjonalne. Stało się to wręcz zasadą, że ludzie podejmują decyzje emocjonalnie-kierując się emocjami, a dopiero potem starają się logicznie je uzasadnić. Wspólnym mianownikiem zatem ekonomii i psychologii stała się ekonomia behawioralna oraz decyzje podejmowane przez konsumentów. Korzystając z usług naszych doradców poznasz między innymi tajniki ekonomii behawioralnej i będziesz mógł skorzystać z jej mechanizmów podczas pracy z Klientem.

Jeżeli w Twoim przedsiębiorstwie sprzedaż nie jest na najwyższym poziomie skontaktuj się z nami, a my dobierzemy odpowiedni model obsługi Klienta.

Telefon

Skontaktuj się z nami

Twoje poszukiwania sprawdzonego doradcy kończą się tutaj. Zadzwoń lub napisz i rozpocznijmy współpracę.

Skontaktuj się
logo Wiselab logo Wiselab logo Wiselab